Mokyklinė kraštotyra

  • Kraunamos nuotraukos
    Kodas: 9789955221517
    099
    377 Sutaupykite 278
    Šią prekę turime sandėlyje.
    Į krepšelį 
    Pirkdami galite gauti 9,9 taškus.
    Skaičiuojama...

    Šiame leidinyje rasite naudingų nuorodų ir keletą anketų pavyzdžių, žinių apie mokyklinės kraštotyros formavimosi istoriją, kraštotyros ir etninės kultūros ryšius, pagrindinius kraštotyros veiklos uždavinius, nurodymų, kaip tvarkyti mokyklos muziejų.

    Įrišimas
    kietas
    Puslapių skaičius
    126
    Metai
    2007
    Formatas
    145 x 215 x 9 mm
    ISBN
    978-9955-22-151-7
  • Ši knyga – pataisytas ir papildytas 1996 m. išleistų metodinių patarimų „Mokyklinė kraštotyra“ leidimas. Nuo to laiko įvyko daug pokyčių visose gyvenimo srityse, kraštotyros judėjimas taip pat tobulėja: įsikūrė savarankiškos Šiaulių, Šilutės kraštotyros draugijos, kraštotyros veikla tampa neatskiriama regiono, savivaldybės istorijos, kultūros paveldo ir dabarties tyrinėjimo dalimi. Bendrame judėjime svarią vietą užima mokyklų kraštotyros veikla. Į ją kasmet įsitraukia naujų žmonių, ieškančių naujų šios veiklos krypčių ir metodų. Pastaraisiais metais išleidžiama nemažai metodinės medžiagos, anketų rinkinių, padedančių būrelių vadovams, muziejininkams organizuoti kraštotyros, etninės kultūros medžiagos rinkimą. XXI a. kraštotyros veikla – jau ne tik pasakojimų užrašymas, o pateikėjas – vienintelis informacijos šaltinis. Rengiantis keliauti pas pateikėjus, būtina nuodugniai išnagrinėti esamą informaciją: kas yra mokyklos muziejuje, anksčiau parengtuose kraštotyros rinkiniuose, bibliotekoje, archyvuose, jau leistuose leidiniuose ir kt. Dažnai rinksime papildomą informaciją, todėl klausimynus, anketas reikėtų naudoti kūrybiškai – atsirinkti tinkamus klausimus, suformuluoti jauniesiems kraštotyrininkams tinkamas užduotis. Šiame leidinyje rasite naudingų nuorodų ir keletą anketų pavyzdžių, žinių apie mokyklinės kraštotyros formavimosi istoriją, kraštotyros ir etninės kultūros ryšius, pagrindinius kraštotyros veiklos uždavinius, nurodymų, kaip tvarkyti mokyklos muziejų.